Akumulator Avacom do BOSCH GSR, Li-Ion, 14,4V, 5000mAh, 72Wh, nieoryginalny.
303,86 zł
269,10 zł
218,78 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Akumulator Avacom do BOSCH GSR
Li-Ion, 14,4V, 5000mAh, 72Wh, nieoryginalny
Opis produktu
Akumulator zamienny AVACOM do BOSCH GSR 14,4 V-LI. Zapewnia napięcie 14,4 V i pojemność 5000 mAh.
Zawiera wysokiej jakości koreańskie ogniwa SAMSUNG, przeznaczone bezpośrednio do narzędzi bezprzewodowych.
Wymiary i waga
99,10 x 74,80 x 61,50 mm, 476,2 g
Pielęgnacja baterii
Rozładowany akumulator należy jak najszybciej naładować. W przypadku przechowywania długoterminowego najlepiej naładować akumulator do 80% pojemności i przechowywać go w suchym miejscu w temperaturze pokojowej.
Jeśli podczas pracy zauważysz znaczny spadek wydajności narzędzia akumulatorowego, natychmiast przerwij pracę i naładuj akumulator. Może to zapobiec niedoładowaniu akumulatora.
Nie wystawiać akumulatora na działanie wilgoci, deszczu lub bezpośredniego światła słonecznego.
Kompatybilne baterie (numery części)
- BAT607
- BAT607G
- BAT614
- BAT614G
- 1 600 Z00 030
- 1 600 Z00 032
- 2 607 336 077
- 2 607 336 078
- 2 607 336 150
- 2 607 336 223
- 2 607 336 224
- 2 607 336 318
- 2 607 336 552
- 2 607 336 600
- 2 607 336 607
- 2 607 336 608
- 2 607 336 740
- 2 607 336 814
Kompatybilne modele
- BOSCH GBA 14
- GBH 14.4 V-LI
- GBH 14.4 V-LI Compact Professional
- GDR 1080-LI
- NRD 14,4 V-LI
- GDR 14.4 V-LIN
- GDR 14.4V-LIMF
- GDS 14.4 V-LI
- GDS 14.4 V-LIN
- GHO 14.4 V-LI
- GHO 14.4 V-LI Professional
- GLI VariLED Professional
- GSB 14.4 VE-2-LI
- GSB 14.4 VE-2-LIN
- GSB 14.4 V-LI
- GSB 14.4 V-LI Professional
- GSB 14.4-2-LI
- GSB 14.4-2-LI Professional
- GSR 14.4 V-LI
- GSR 14.4 V-LIN
- GSR 14.4 V-LI Professional
- GSR 14.4 VE-2-LI
- GSR 14.4 VE-2-LI Professional
- GSR 14.4-2-LI
- GSR 14.4-2-LI Professional
- GSR 1080-LI
- GSR 1440-LI
- GSR 1440-LI Professional
- PB360S
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.