Akumulatorowa latarka czołowa Emos LED P3534, 230 lm, CREE XPE LED
99,77 zł
78,06 zł
63,46 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Akumulatorowa latarka czołowa CREE LED P3534, 230 lm, Li-Pol 1200 mAh Akumulatorowa i odporna na wstrząsy latarka czołowa CREE LED o mocy 5 W jest idealnym pomocnikiem wszędzie tam, gdzie potrzebujesz światła i nie masz wolnych rąk. Zawiera wysokiej jakości pasek odblaskowy. Najważniejsze cechy maksymalny strumień świetlny 230 lm możliwość ładowania tak maksymalny zasięg 80 m Zasilanie Li-pol Pozostałe parametry Źródło światła LED CREE wodoodporna nie Czas świecenia 3-13 h Kąt świecenia 30° Zasięg CREE LED 100% - 80 m, CREE LED 50% - 55 m, CREE LED 20% - 35 m Typ akumulatora 1 200 mAh (3,7 V) pasek odblaskowy tak ogniskowanie nie tryby oświetlenia CREE LED 100%, CREE LED 50%, CREE LED 20%, SOS liczba trybów oświetlenia 4 waga 60 g typ złącza zasilania micro USB B funkcja specjalna włączanie ruchem ręki bateria w zestawie tak czas ładowania 3 h szczegółowy czas świecenia CREE LED 100% - 3 h, CREE LED 50% - 6 h, CREE LED 20% - 13 h kolor zielony Wskaźnik ładowania LED tak Wskaźnik LED stanu akumulatora nie materiał tworzywo sztuczne ECO-PC Odporność na wstrząsy tak akcesoria kabel zasilający strumień świetlny CREE LED 100% - 230 lm, CREE LED 50% - 120 lm, CREE LED 20% - 40 lm wyposażenie nieokreślone marka EMOS okres gwarancji 2 lata Wymiary 61 × 31 × 35 mm opakowanie handlowe 1 sztuka, papierowy blister
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.