SAWYER Water Travel Filter MINI Filter ORANGE
212,05 zł
172,40 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Filtr podróżny do wody SAWYER MINI Filter ORANGE
EAN: 0050716001037
Przegląd
SAWYER MINI Filter to podróżny filtr wody ważący zaledwie 65 g. Jest to najlżejszy i najmniejszy system filtrujący na świecie.
Technologia
Filtr wykorzystuje technologię PointONE™ i wydrążone mikrowłókna o maksymalnym rozmiarze porów 0,1 µm.
Bezpieczeństwo zdrowotne
Technologia PointONE™ gwarantuje odfiltrowanie 99,99999% wszystkich szkodliwych bakterii, pasożytniczych pierwotniaków i mikroplastiku.
Użycie
- Nalej wodę do butelki/worka, wkręć filtr Sawyer i masz cztery zastosowania.
- Pij bezpośrednio z filtra za pomocą sportowej nasadki on/off.
- Podłącz wylot filtra do większości butelek PET i pompuj/refiltruj do niego wodę.
- Podłącz filtr do hydrovaca i wygodnie pij bezpośrednio z worka.
Zawartość opakowania
- Butelka z rolką 0,5 l.
- Filtr Sawyer PointONE™ z nasadką sportową na wylocie.
- Strzykawka do czyszczenia filtra.
- Słomka.
Uwaga
Po przefiltrowaniu wody filtr NIE MOŻE ZAMARZNĄĆ! Nie filtruje chemikaliów i metali ciężkich.
Specyfikacja produktu
Wymiary: 15 x 4 x 4 cm
Waga: 65 g
Kraj pochodzenia: Stany Zjednoczone Ameryki
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.