Namiot plażowy ROYOKAMP 200x100x105 cm, czerwono-niebieski
80,52 zł
65,46 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Namiot plażowy ROYOKAMP 200x100x105 cm
Czerwono-niebieski namiot plażowy ROYOKAMP jest idealny do ochrony przed słońcem, wiatrem i lekkim deszczem. Wykonany jest z mocnego i wodoodpornego materiału, który chroni przed promieniami UV.
Cechy namiotu
Namiot wyposażony jest w dwie boczne kieszenie do przechowywania drobnych przedmiotów. Specjalny materiał podłogi chroni przed zimnem, piaskiem czy mokrą trawą. Rozstawianie namiotu jest łatwe i intuicyjne.
Transport i przechowywanie
Namiot jest dostarczany w wygodnym pokrowcu z długimi uchwytami, ułatwiającym transport i przechowywanie. Stelaż namiotu wykonany jest z włókna szklanego, dzięki czemu jest bardzo lekki i wytrzymały.
Specyfikacje
- EAN: 5902431015668
- Wymiary po rozłożeniu: 105 x 200 x 100 cm
- Wodoodporność: 400 mm słupa wody
- Materiał namiotu: poliester 170T
- Materiał podłogi: polietylen 110 g/m2
- Ochrona przed promieniowaniem: UV 20
- Materiał ramy: włókno szklane
- Waga netto: 0,811 kg
- Opakowanie: 60 x 12 x 8 cm
Zestaw zawiera
- Pokrowiec na plażę
- Okładka
- Przewody techniczne (2 szt.)
- Kołki (6 szt.)
- Ramka (1 długa 2 krótkie)
- Instrukcje użytkowania
Namiot plażowy ROYOKAMP to produkt firmy Royokamp, znanej z wysokiej jakości produktów outdoorowych, spełniających odpowiednie normy jakości i bezpieczeństwa.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.